lördag 26 oktober 2013

Vårt hem!



Hej på er ett litet livstecken... tiden rullar på hos oss det har varit fullt upp med födelsedagar och annat, bloggandet har helt klart fått stryka på foten. Men nu är ju hösten här på riktigt och lusten att boa inne infinner sig... man vill ändra och fixa, baka gott och njuta kvällarna i skenet av brinnande ljus och god mat.

 Köpte senaste drömhem och trädgård och vad hittar jag på sista sidan...jo vårt julhem som kommer med i nästa nummer. Ska bli så spännande att se vårt hem i julskrud. Det är ju ett år sen bilderna togs. 

                                                                           Kram 


9 kommentarer:

Meta sa...

Välkommen åter kul att få ett livstecken från er där uppe.
Då ska jag köpa tidningen( inte min favorittidning just nu).
Ha en fin helg
Kram Meta

LOPPISLIV sa...

Ohhh så roligt!! Nu längtar jag tills tidningen kommer ut i butiken, ska bli härligt med julinspiration :-))

Kram Paula

ANETTESHUS.COM sa...

Så spennende! Det ser så bakkert ut!

Ha en fortsatt fin helg!
STOR KLEM

... har vært forferdelig dårlig til å legge igjen en hilsen i det siste (selv om jeg er ofte er innom) Nå var det på tide !! ;)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ja det var länge sen sist;) måste köpa den tidningen, vilen grej att ha med sitt hem i en tidning Grattis!! kram på dig

Anonym sa...

Så kjempe spennende:) er sikker på det er en herlig repotasje:) skulle gjerne sett det baldet:)
Ønsker deg en herlig kveld og kos å høre fra deg igjen:)
Klem Merete

Anonym sa...

Kommer att bli ett riktigt härligt reportage kan jag tänka mig.
Så roligt, grattis till det.
Ha det gott
Kram
AC

LantlivsAnette sa...

Nämen tänk att då hade jag rätt..jag hajjade till på sista sidan för jag tyckte att duken var såå fin, sen såg jag att det var ditt hem..och då hade jag ju rätt, måste köpa den tidningen då den kommer..vad är det för fin God Jul löpare du har där, var har du hittat den ? Kraaam Anette

Anonym sa...

Såg bilden i tidningen och föll direkt för den fina duken! Är den gammal eller är det något man kan få tag i? Ska bli spännande att få se mer av det fina julhemmet när nästa nummer kommer!

Granne med Selma sa...

DEN tidningen ska jag köpa :)))